شرکت نرده و نمای ساختمان

شرکت نرده و نمای ساختمان فعال در زمینه نصب انواع نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت

شرکت نرده و نمای ساختمان

شرکت نرده و نمای ساختمان فعال در زمینه نصب انواع نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت

درب ورودی استیل

تولید درب های ورودی استیل لوکس از تخصص های اصلی ما می باشد. ما با تکیه بر دانش و هنر کارمندان خود توانسته ایم لوکس ترین مدل های ورودی استیل را در داخل کشور تولید کند. نمونه کارهای فراوان ما در این حوزه و رضایت مشتریان عزیز باعث شده است تا به برترین برند تولید کننده درب ورودی در کشور تبدیل شویم. یک درب ورودی استیل شکیل با طراحی زیبا و مناسب ساختمان را می توان مطابق میل و سلیقه مشتری طراحی کرد. از جمله نکات مهم در انتخاب نوع درب، مکان و موقعیت استفاده از درب می باشد. بسته به شرایط تابش آفتاب و کاربری آن و رطوبت محل، نوع آلیاژ استیل مورد استفاده و در ساخت درب ورودی استیل و نوع رنگ آن تفاوت دارد. نکته دیگر استفاده از یراق آلات (لولا و دستگیره) مناسب و به تعداد درست می باشد. عدم توجه به این نکات فوق کاهش طول عمر مفید درب استیل را سبب می شود.

ویژگی های درب ورودی استیل

چون درب استیل ورودی در تمامی ساختمان های لوکس قابل استفاده است و تقریبا برای امنیت بیشتر ساختمان نصب می شود حتما باید ضد سرقت باشد و از قفل ضد سرقت نیز بهره برده باشد. درب ورودی هر ساختمان علاوه بر ضد سرقت بودن باید مستحکم باشد و دارای عایق حرارتی، سرما، رطوبت باشد و نیز صدا را به داخل ساختمان راه ندهد.

آلیاژ استیل درب ورودی

درب ورودی استیل به دلیل اینکه همیشه در معرض هوای بیرون ساختمان قرار دارد و با نور آفتاب و رطوبت باران و آلودگی مخرب محیطی در تماس است از آلیاژ سخت و مقاوم در برابر خردگی و حرارت یعنی استیل 304 و استیل 316 ساخته می شود .
امروزه استفاده از درب استیل ورودی نسبت به گذشته بسیار مرسوم تر شده است به طوری که استفاده از در استیل به یکی از اصول مهم در طذاحی مدر در هر ساختمانی تبدیل شده است. درب ورودی به محصولی گفته میشود که به طور معمول در ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر بسزایی در نمای ساختمان دارد.
درب استیل ورودی به طور معمول متشکل از سه قسمت است که شامل دو کتیبه در کنار درب به صورت ثابت و یک لنگه متحرک در وسط که آن به عنوان مسیر باز و بسته می باشد. شیشه های مورد استفاده در درب استیل ورودی معمولا سکوریت بوده و دارای برنزکاریرنگ بندی متعددی هستند. جنس لولا درب ورودی استیل میتواند از فلزی فولاد تقویت شده و یا استیل باشد که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است میتواند هرکدام را با توجه به نیاز خود خریداری نماید.

نکات مهم در خرید درب ورودی استیل

  • اگر شما درب ورودی نیاز دارید تا به بیرون باز شود باید درب استیل را خریداری نمایید. درب های استیل یکی از انواع درب های امنیتی هستند.
  • درب های ورودی مد نظر شما باید با طرح و نمای ساختمان تطابق داشته باشد.
  • طرح و نقشی که معمولا توسط شیشه های طرح دار بر روی درب ورودی استیل قرار میگیرد به صورت سلیقه ای بوده و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود آن را خریداری نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.