شرکت نرده و نمای ساختمان

شرکت نرده و نمای ساختمان فعال در زمینه نصب انواع نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت

شرکت نرده و نمای ساختمان

شرکت نرده و نمای ساختمان فعال در زمینه نصب انواع نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت

درب استیل پلاست

درب استیل پلاست از ورق های فولادی گالوانیزه و یا همان ورق های گالوانیزه ساخته می شوند. این ورقه ها در واقع ورق های ضد زنگ هستند که یک لایه نازک گالوانیزه در حرارت بالا روی آن کشیده می شود. این درب ها در بازار به نام  استیل پلاست شناخته و در مدل ها و رنگ های مختلف تولید و روانه بازار می شوند. برای خرید انواع درب استیل پلاست می توانید از محصولات درب کیوان بازدید بفرمایید. جدیدترین و ارزان ترین مدل های درب استیل پلاست صنعتی و آزمایششگاهی موجود می باشد.

قیمت درب استیل پلاست

قیمت درب استیل پلاست بسته به نوع ورق گالوانیزه درب و ابعاد آن متغییر است. ساخت این درب ها به این صورت است که روی شاسی درب ورقی گالوانیزه کشیده می شود و در داخل درب عایق حرارت قرار داده می شود. با توجه به مقاوم بودن بالای این درب ها در برابر آتش سوزی، کاور گالوانیزه نیز در برابر رطوبت عوامل  مخرب آسیب نمی بیند. قیمت درب استیل پلاست در مقایسه با درب های معمولی گرانتر است.

مزایا و معایب درب استیل پلاست

استفاده از درب استیل پلاست با روکش گالوانیزه که در حقیقت همان درب ضد حریق همراه با عایق ضد حرارت است نسبت به برخی دیگر از درب ها مزایای خوبی دارد. یکی از مزایای خوب این نوع از درب ها، ارزان تر بودن آن است چون به دلیل برخورداری از روکش گالوانیزه نیازی به رنگ آمیزی ندارد و از این بابت هزینه ای به آن تعلق نمی گیرد. مزیت دیگر این درب ها تولید آنها با سرعت بالا می باشد به همین دلیل می توان از آنها در هنگام اجرای پروژه های انبوه سازی ساختمان ها بهره برد زیرا در بازه زمانی کوتاه تری قابل تحویل هستند.
اما یکی از عیوب این نوع از درب کیفیت پایین تر آن نسبت به درب تمام استیل است. عیب دیگری که در رابطه با درب های  پلاست طرح می شود این است که از آنجایی که دور تا دور این درب ها از ورق گالوانیره می باشد و روی آنها هیج روکشی رنگ محافظی ندارد در صورتی که آب به قسمت داخلی درب بالاخص به زیر آن نفوذ نماید شاسی اصلی درب به مرور فرسوده می شود. برای حل این مشکل می بایست دور تا دور این گونه درب ها بالاخص قسمت زیر آنها را با رنگ به خوبی پوشش دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.