شرکت نرده و نمای ساختمان

شرکت نرده و نمای ساختمان فعال در زمینه نصب انواع نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت

شرکت نرده و نمای ساختمان

شرکت نرده و نمای ساختمان فعال در زمینه نصب انواع نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت

درب استیل

درب استیل ضد سرقت، دربی است که موجب ایجاد امنیت و آرامش برای اعضای خانواده شما می شود. این درب ها بهترین و مناسب ترین راه حل برای حفظ امنیت خانه و خانواده شما می باشد. شاید نصب درب استیل ضد سرقت به منزله ایجاد امنیت صد در صد نباشد اما تا حد زیادی می تواند مانع نفوذ سارقان به منزل شما شود.

 در هنگام سفارش درب استیل ضد سرقت مانند هر محصول دیگری، باید دانش و اطلاعات لازم را در مورد آن داشته باشید. درب های استیل ضد سرقت مختلفی در بازار موجود می باشند که توسط تولید کنندگان این محصول ساخته شده اند اما همه این محصولات دارای کیفیت لازم نمی باشند. بنابراین باید در هنگام خرید دقت لازم را داشته باشید تا محصولی که تهیه می نمایید یک درب استیل ضد سرقت اصل و با کیفیت و دارای استانداردهای لازم برای ایجاد امنیت منزل شما باشد. برای خرید انواع درب ضد استیل سرقت می توانید با مشاهده وبسایت گروه آکات پلاس اطلاعات کاملی از این درب ها بدست آورید. در این مقاله سعی داریم شما را با مشخصات یک درب استیل ضد سرقت با کیفیت آشنا سازیم.

درب استیل ضد سرقت با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟

درب استیل ضد سرقت از امنیت بیشتری نسبت به سایر درب های ورودی ساختمان برخوردار است و این امنیت را مدیون ساختار و طراحی موجود در این مدل از درب ها هستیم. در این روزها درب های استیل ضد سرقت از محبوب ترین مدل های درب ورودی ساختمانی می باشد. در ساختار این درب ها باید استانداردهایی را رعایت نمود تا بتوانند مهر تایید و امنیت را دریافت نمایند. از جمله این خصوصیات می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • شاسی و فریم درب استیلضد سرقت: استفاده از پروفیل های استیل در بین کاور نمای رویی این درب ها باعث مقاومت بسیار بالای در درب استیل ضد سرقت شده است. همچنین با توجه به مکان نصب درب از انواع عایق های صوتی، عایق حرارتی استفاده می شود. فریم دربهای استیل ضد سرقت از جنس استیل ضد زنگ یا آهنی با رنگ کوره ای می باشد.
  • قفل درب استیل ضد سرقت: از مهم ترین اجزای درب استیل ضد سرقت قفل ها می باشند. اگر درب شما دارای تمام مشخصه های یک درب استاندارد باشد ولی قفل باکیفیتی بر روی آن نصب نباشد دیگر هیچ امنیتی برای شما نخواهد داشت. بنابر این در هنگام خرید باید به برند و کیفیت قفل توجه نمایید.
  • کاور استیل روی درب : اگر می خواهید دربی که خریداری می نمایید دارای ظاهری شیک و لوکس باشد و سال های طولانی بدون تغییر شکل بتوانید از آن ها استفاده نمایید، بهتر است از انواع درباستیل ضدسرقت با روکش ورق استیل ضد زنگ 304 خریداری نمایید. این درب های به عنوان درب استیل کاوری شناخته می شوند.

درب استیل و چوب نسل جدید درب های ساختمانی مدرن است که با ترکیب ویژگی های ضد زنگ و استحکام بالای استیل و ظاهری طبیعی چوب یک درب زیبا و لوکس است. از درب استیل و چوب در ورودی ویلا ها و ساختمان هایی که سازه های فلزی و چوبی در نمای آنهاست استفاده می شود. شاسی رویه درب استیل و چوب قلزی است اما در نمای بیرونی آن از فرآورد های پوبی نظیر پروفیل و پنل های ترموود و ام دی اف استفاده شده است.

مزایای درب استیل و چوب:

  • وزن سبک نسبت به دیگر انواع درب چوب و همچنین سایر متریال ها مانند شیشه
  • امنیت بیشتر در مقایسه با درب های چوبی
  • مقوم در برابر رطوبت و شک های حرارتی
  • ظاهر گرم و طبیعی چوب
  • ضد حریق بودن و توان بالا در برابر آتش سوزی
  • سازگاری بیشتر با طراحی های تلفیقی
  • عایق رطوبت و گرما
  • عایق بی نظیر صدا (به دلیل نگهداری هوا در منافذ خود)
  • دارای دوام بالا در برابر پوسیدگی در انواع شرایط آب و هوایی

درب استیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.